foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας... Γενική Παιδεία... Μουσική Παιδεία... Γενική Μόρφωση...Δραστηριότητες (μουσικές, θεατρικές, περιβαλλοντικές, πολιτιστικές)... Εκπαιδευτικά Προγράμματα... Δημιουργικότητα... Πρωτοβουλία… Αυτενέργεια… Ομαδικότητα… Συνεργατικότητα… Αλληλοαποδοχή

Το Σχολείο μας

Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας



Ενημέρωση γονέων

Επιδιώκουμε στενή συνεργασία με τους γονείς

Διαβάστε περισσότερα

Θέματα Εξετάσεων

Αναζητήστε τα θέματα των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων

Διαβάστε περισσότερα

Οι Μαθητές Γράφουν

Οι μαθητές μας έχουν άποψη

Διαβάστε περισσότερα

Οι παραστάσεις μας και όχι μονο

Το Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας στο Youtube

Διαβάστε περισσότερα


synedrio-min


Ήταν μία πρωτόγνωρη όσο και ουσιαστική εμπειρία για τους μαθητές που συμμετείχαν αλλά και για τους εκπαιδευτικούς που κόπιασαν για να τους προετοιμάσουν κατάλληλα. Ο λόγος για το 1ο μαθητικό συνέδριο Καρδίτσας που διοργανώθηκε στις 10, 11 Μαΐουαπό τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Καρδίτσας, με τη στήριξη του Δήμου Καρδίτσας και την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας. Ο δε τίτλος του “Δημιουργική Πολυφωνία στο Σύγχρονο Σχολείο” καταδεικνύει τη στόχευσή του: οι μαθητές χρειάζεται να αποκτήσουν, σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες, όχι μόνο γνώσεις αλλά και δεξιότητες όπως, ικανότητα έρευνας, παρουσίασης, επικοινωνίας, συνεργατικότητας και ομαδικότητας και γενικότερα να μαθαίνουν πως να μαθαίνουν. Γενικότερα, τα οφέλη πέρα από τις ατομικές δεξιότητες, εστιάζονται στην καλλιέργεια της εξωστρέφειας των σχολείων και της διασχολικής συνεργασίας.

Στις αίθουσες της Δημοτικής Πινακοθήκης και του Αρχαιολογικού Μουσείου και για δύο ημέρες οι μαθητές των σχολείων που συμμετείχαν, εξέπληξαν με την ωριμότητά τους στον ρόλο του εισηγητή, την πρωτοτυπία των θεμάτων και το υψηλό επιστημονικό επίπεδό τους. Ανάμεσά τους οι 31 μαθητές του Μουσικού Σχολείου που παρουσίασαν τις περισσότερες εισηγήσεις, δώδεκα τον αριθμό!

Τα θέματα των εισηγήσεών τους ήταν: 1) «Το αγροτικό κίνημα στη Θεσσαλία και η συμβολή της Καρδίτσας» (εισηγητής: Αγατιανός Δημήτρης, μαθητής Α’ λυκείου, εκπαιδευτικός: Ευθύμιος Κουφογιάννης, φιλόλογος – υποδιευθυντής), 2) «Σχολική Βιβλιοθήκη: η σιωπηλή συντροφιά των μαθητών» (εισηγήτρια: Δεληβελιώτη Νάγια, μαθήτρια Γ’ Γυμνασίου, εκπαιδευτικός: Ευθύμιος Κουφογιάννης, φιλόλογος – υποδιευθυντής), 3) «Μέγας Αλέξανδρος: ψηλαφώντας την προσωπικότητα και το έργο του στο ψηφιακό σχολικό περιβάλλον» (εισηγητές: Κιτσόπουλος Θεοφάνης, Κωτίνας Γιώργος, Κωστής Γιώργος, Νίκα Φάμπιο, Κουτσόπουλος Δημήτρης,Μπίτσι Ελιντόνα, Κουνέλης Δημήτρης, μαθητές Α’ Λυκείου, εκπαιδευτικός: Ευθύμιος Κουφογιάννης, φιλόλογος – υποδιευθυντής), 4)«Στόχοι για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, 4ος Στόχος: Ελεύθερη, ισότιμη και ποιοτική Εκπαίδευση» (Ηλιούδη Μαρίνα, Κατσαβού Χριστίνα, μαθήτριες γ’ γυμνασίου, εκπαιδευτικός: Μαρία Καλογήρου, μαθηματικός), 5) «Πρώτοι αριθμοί:  Από το κόσκινο του Ερατοσθένη στην Κρυπτογραφία» (Κορομπίλια Μαριαλένα, Μιχάλη Παρασκευή, Κυρίδη Χριστίνα, Κοντονίκα, μαθήτριες Α’ λυκείου, εκπαιδευτικός: Μαρία Καλογήρου, μαθηματικός), 6) «Ίσα ή άνισα; Ευθεία ή καμπύλη; Η γεωμετρική ερμηνεία των οπτικών ψευδαισθήσεων» (Γραβάνη Ειρήνη, Γκατζή Βαρβάρα, Γιαβάζη Χρυσή, Γιαννακού Γεωργία, μαθήτριες Α’ λυκείου, εκπαιδευτικός: Μαρία Καλογήρου, μαθηματικός), 7)«Οι άγνωστες πλευρές του κινητού μας τηλεφώνου» (Βασιλοπούλου Ασπασία, Γεωργίου Κωνσταντίνα, Καλογεράκη Χριστίνα,  εκπαιδευτικός: Καλογήρου Μαρία), 8) «Είναι Ευκλείδειος ο χώρος που μας περιβάλλει; Μια γνωριμία με τις μη Ευκλείδειες Γεωμετρίες» (Γεωργίου Μαρία, Κατσαβού Θεοδώρα, μαθήτριες Α’ λυκείου, εκπαιδευτικός: Καλογήρου Μαρία, μαθηματικός), (9) «Δίδυμη Γένεση» (Κωτούλας Παναγιώτης, Κυρίτση Λαμπρινή, μαθητές β’ λυκείου, εκπαιδευτικός: Αθηνά Χαρσούλα, φυσικός),10) «Η έννοια της μάζας από τον Νεύτωνα στο Higgs»(Κωτούλας Παναγιώτης, Κυρίτση Λαμπρινή, μαθητές β’ λυκείου, εκπαιδευτικός: Αθηνά Χαρσούλα, φυσικός), 11) «Εθελοντισμός: προσφορά αίματος και μυελού των οστών» (Μπαρτζιώκας Κωνσταντίνος, ΝτερέκαΡαφαέλα, Μπαλτά Δήμητρα, μαθητές γ’ γυμνασίου, εκπαιδευτικοί: Καλογήρου Μαρία, μαθηματικός, Κοντού Σοφία, φιλόλογος),12) «Οδική ασφάλεια: Μια εμπειρία ζωής» (Γιαννή Παυλίνα, ΒασίγιαΣέλια, μαθήτριες β’ λυκείου, εκπαιδευτικός: Ευφροσύνη Βάγγου, φιλόλογος).

Επίσης, την Παρασκευή 11 Μαΐου, στον προθάλαμο του αρχαιολογικού μουσείου παρουσιάστηκε η ιστορία των εκλογών στην Ελλάδα από το 1865 μέχρι το 1912 και ο τρόπος ψηφοφορίας με σφαιρίδια. Οι μαθητές Θεοφάνης Κιτσόπουλος, Δημήτρης Αγατιανός, Δημήτρης Κουνέλης, Γιώργος Κωστής, Ελισσάβετ Ρίτσιου, Εφραίμ Μονέ, Γλυκερία Τσίπρα, Μυρσίνη Στεργιοπούλου έφτιαξαν δύο κάλπες και έκαναν την αναπαράσταση της ψηφοφορίας. Υπεύθυνοι του προγράμματος ήταν οι εκπαιδευτικοί: Βάγγου Ευφροσύνη, Καραμήτρου Φανή, Ντζιαβού Κωνσταντίνα.

ΝΕΑ